Veelgestelde vragen

Mijn artikel is defect. Wat moet ik doen?

Constateert u een defect of beschadiging aan uw artikel(en)? Neem dan contact op met de klantenservice via het telefoonnummer 0114 – 381 550. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 t/m 18.00 uur.

Natuurlijk heeft u bij  Air Miles Essent Shop altijd de wettelijke garantierechten. Essent biedt u op alle producten minimaal 1 jaar garantie.

Essent staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de Overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de Overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.

Een door Essent, fabrikant of importeur als garantie aangeboden regeling doet niets af aan de rechten en vorderingen die de Klant ter zake van een tekortkoming in de nakoming van de verplichtingen van Essent jegens Essent kan doen gelden op grond van de wet en/of de Overeenkomst op afstand.

Kan ik mijn artikel(en) retourneren?

Air Miles Essent Shop hanteert een 14 kalenderdagen zichttermijn. Binnen deze termijn bent u gerechtigd de artikelen te retourneren. Lees hier meer over onze retourprocedure.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Bent u niet tevreden met onze service? Neem dan contact op met onze klantenservice via het telefoonnummer 0114 - 381 550, via e-mail: cmc.essent.airmiles@boostgroup.nl of via dit contactformulier. Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 t/m 18.00 uur. Wij streven ernaar uw klacht binnen twee werkdagen te beantwoorden.

Ik heb een bestelling gedaan maar ik heb deze nog niet ontvangen. Wat moet ik doen?

Voor vragen over de ontvangst van uw bestelling kunt u contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonnummer 0114 - 381 550, via e-mail: cmc.essent.airmiles@boostgroup.nl of via dit contactformulier. Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 t/m 18.00 uur. Het kan tot 1 week duren totdat het artikel wordt geleverd.

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, wat moet ik doen?

Op alle artikelen geldt een zichtzending van 14 kalenderdagen. U kunt het artikel dan binnen deze 14 dagen, compleet in de originele verpakking, aan ons retourneren, samen met de pakbon. Bent u niet tevreden met een vervangartikel of constateert u een defect of beschadiging? Neem dan contact op met de klantenservice via het telefoonnummer 0114 - 381 550. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 t/m 18.00 uur. 

Ik heb te weinig Air Miles voor het artikel dat ik graag zou willen hebben. Wat nu?

U dient minimaal 100 Air Miles in te leveren bij ieder artikel. De rest kunt u bijbetalen. Uw Air Miles tellen dan als korting op uw artikel. 100 Air Miles betekent een korting van 1 euro.

U kunt uiteraard meer bijbetalen dan dit minimum bedrag en minder Air Miles inwisselen.

Kan ik ervoor kiezen om meer bij te betalen dan aangegeven?

In de stap ‘Air Miles inwisselen’ in de winkelwagen kun je zelf bepalen hoeveel Air Miles je inwisselt en hoeveel je wilt bijbetalen. Je dient hier altijd minimaal 100 Air Miles per artikel te besteden.

Miles and Money artikelen hebben een verplichte minimum bijbetaling. Je kunt bij deze artikelen wel meer bijbetalen dan het minimum bedrag.

Ik heb een artikel gezien op de webshop waarbij ik moet bijbetalen. Kan ik dit ook enkel betalen met Air Miles?

In ons assortiment staan artikelen met verplichte minimum bijbetaling, u kunt wel méér bijbetalen dan dit minimum bedrag.

Kan ik een ander afleveradres kiezen dan het factuuradres?

Ja, het is mogelijk om een ander afleveradres te kiezen. Bij de stap ‘afrekenen’ kun je ervoor kiezen om bij de ‘verzendinformatie’ een ander afleveradres te kiezen. Zet het vinkje uit bij ‘Mijn Verzendinformatie is hetzelfde als mijn Factuurinformatie’ en vul het gewenste afleveradres in.

Ik wil graag de bezorgkosten met Air Miles betalen. Kan dat?

Helaas is het niet mogelijk om de bezorgkosten te betalen met uw Air Miles.

Zijn de bezorgkosten altijd € 5,95?

De bezorgkosten zijn standaard € 5,95. 

Waar kan ik mijn gegevens zoals mijn adres wijzigen?

Uw persoonlijke gegevens kunt u op de website van Air Miles wijzigen. Bent u uw inloggegevens van Air Miles vergeten? Klik hier om uw kaartnummer door te geven. U ontvangt dan automatisch een e-mail met daarin uw gebruikersnaam en een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Ik ben mijn gebruikersnaam/wachtwoord kwijt. Wat nu?

Wanneer u uw gebruikersnaam en/of wachtwoord niet meer weet kunt u opnieuw een gebruikersnaam of wachtwoord aanmaken. Klik hier om uw kaartnummer door te geven. U ontvangt dan automatisch een e-mail met daarin uw gebruikersnaam en een link om een nieuwe wachtwoord aan te maken.

Het lukt niet om in te loggen met mijn gebruikersnaam/wachtwoord. Hoe kan dit?

Klik hier en geef uw kaartnummer door. U ontvangt dan automatisch een e-mail met daarin uw gebruikersnaam en een link om een nieuwe wachtwoord aan te maken. 

Kan ik ook artikelen kopen als ik geen Air Miles spaar?

U dient minimaal 100 Air Miles in te leveren bij ieder artikel. Maak een account aan op www.airmiles.nl en begin met sparen. U spaart zo voor kortingen op leuke artikelen.

Waar kan ik Air Miles sparen?

U kunt Air Miles sparen bij de deelnemende bedrijven.

Hoe kan ik Air Miles sparen?

Hier kunt u een Air Miles kaart aanvragen. Binnen enkele dagen heeft u hem per post in huis. Een Air Miles kaart kost € 2,50 en betaalt u met iDeal.